5 Kasım 2013 Salı

EĞİTİM İÇERİKLERİ...

Önceden duyurusu yapılmış olan eğitimlerin detaylı içerikleri istendi, veriyoruz...
Tabii insanlar ona göre bakacak, görecek hakikaten kendilerine göre mi değil mi anlayacak...hakları yani.
Evet uzatmayalım, bugün ilk detaylı eğitim içeriğine geçelim:

EĞİTİM İSMİ: Ben kimim? yoksa Darvin haklı mıydı? İçimdeki hayvana dönüş eğitimi (6 ay sonra hayvanlık sertifikası garantili)
EĞİTİM SÜRESİ: Katılımcının ne kadar hayvanlaşmak istediğine bağlı olarak değişiyor..
İÇERİK:
  • Ben kimim sorusunun çeşitli hallerine yakından bakış (ben kimim? ben kimdim? ben kimdim ki şimdi kim olayım, kimkime duma hoşgeldin curcuna vb..)
  • Darvin'e yakından bakış (Londra seyahati-Westminister Abbey ve Darvin'e yakından bakıldıktan sonra, 'baravo' sertifikası verilmesi-sertifikanın bir nüshası hemen aşağıda, baravoyu ben dolmakalemle üzerine yazıp paraflayacam)














  • İçimdeki hayvana dönüş: Zaten neydim ki? Teori ve pratikte 'ben bir hayvanım' söyleminin huzursallaştırılıp içselleştirilmesi...(Pratik olarak, 20 saat sivas kangalı tarafından kovalanma, 20 saat Tokat kömüşü nallanması, 20 saat Kırım Kongo kenesi tecrübesi , 20 saat, paran varsa güney afrika'ya tek başına gidip big-5 ceberlenmesi, paran yoksa take-5 dinlenmesi)
  • Yavaş yavaş başkaları trafından sorulan her türlü içsel-dışsal tekamül sorularına hayvani cevaplar verilerek ter atılması ve bu şekilde bulduğun hayvani hazzın bünyeni ele geçirip adrenalinini emmesi...(örnek olay: bugün ne yapmak istersin? Bütün dünyanın.........isterim vb..)
  • İçselleştirilmiş hayvani hazzın aslında doğuştan doğanda olan hazla örtüşmesi ve gerçek kimliğine kavuşmanın yaşattığı şokla 4x150 watt gücünde surround modda anırma-kişneme-kükreme tecrübesi...
  • Sevgi gösterisi olarak artık herkesten küçük bir ısırık alma isteği ve porogramın sonu...
  • Sertifik töreni (Ağılda halka açık olacak)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder