6 Kasım 2013 Çarşamba

EĞİTİM İÇERİKLERİ-2

Efendiiim, geldik 2. eğitim içeriğine...
EĞİTİM-2: 'Yogalaya yogalaya ağnandım kaldım, biri beni düz çevirsin' yogasına giriş veya kısa adıyla deperlenme (kısa adın kopiraytı bana aittir kaynak gösterilerek dahi kullanılamaz)
EĞİTİM SÜRESİ: 4 saat 40 dakika ( Bu süre sonunda düz döndün döndün, dönemedin listen the universe...)
  • Eğitim; 'niye sürekli yoga yapıyosun? rahat mı battı? insan kendini böyle bir hale niye sokar, hiç utanıp sıkılmadın mı, senin sana bakan bi anan baban yohu mu, şuna bak şuna' türünden geleneksel Türk motifleri ve öğretisiyle açılıyor...
  • Ağnanıp kaldığın düzlem üzerine su ve ekmek bırakılarak odada 3 saat, 8 vaziyetinde 'bir daha yoga yapanı...' kıvamına ve bilincine ulaşana kadar yalnızlık terapisi tattırılıyor (yanda ilüstrasyonu mevcut) 
  • 3 saatin sonunda odaya girilerek 'tövbe' edip etmediğini tesbiten, bu halden nasıl kurtulacağın bir defaya mahsus gösteriliyor. Sen çözülürken, diyaframdan (tabii öyle bir şey kaldıysa) derin nefes alıp vermeye devam ediyorsun ve sürekli şunu yüksek sesle tekrarlıyorsun:
'Batı kültürüyle hayvan gibi çalışıp, starbucks'da kahve içip, kızı KetiPeri konserine götürdükten sonra arta kalan zamanda doğu kültüründen medet ummuycam...Umarsam...olayım. 7 ay hayvan gibi yoga yaptıktan sonra sıkılıp 'şekerim bacaam, popom acıdı doktorum da dizime iyi gelmeyceeni söyledi, bu herifler bunu nassı yapıyo yaaa, dur Kabala daha şeymişş, en olmadı akşam iki film alın Vedatı ara bize gelin mısır yapalım yaaa' demiycem..'
Eğitimciler bu paragrafı can-ı gönülden söylediğine kanaat getirince eğitim odasından çıkış ve arkadaşlarınla buluşup onlara 'yıllarca yoga yaptım 8. kuşakta 8 olunca bıraktım' yalanları vb...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder