3 Kasım 2013 Pazar

AHU THE CONNECTION-BOSS

Bu sabah klasik bir pazar kahvaltısına gittik maaile artı Ahu artı Maya eksi Şükrü...
Şükrü; Ahu'nun beyi, Maya'nın pederi tam bir İzmir beyefendisidir, dolayısıyla pazar günleri Adalardan şevketibostan, arapsaçı, radika, cipes filan toplayıp akşama Girit usulü işkembe yemeği yapar bize, dolayısıyla o yoktu.
Maya da, Elayla toz oldu, ben de bir süre Oyayla ilgilendim. O kadar ilgilendim ki gittiğimiz yerin süs havuzuna düştü...
Herneyse, Ahu ve Siboyla Blog-Milog-Twitter-Mıwitır sohbeti yaparken Ahu bana 'gugılpılastan senin yazılar geliyor bak yorum yaptım, bak oraya-şuraya gönderdim' deyince, benim kesinlikle karışmadığım bir komployla karşı karşıya olduğumu düşündüm...
Onu nasıl başarmıştım zaar?
Bu arada Ahu, Doğuş yayın Grubunun Özel Projeler ve Pazarlama Direktörü, gari Vog Mog GQ National Geographic ne istersennn...Yani bu işlerinnn kralııı...
Ahu yaklaşık 13 saniye beni süzdükten sonra, karşısında bulunan canlının tamamen dijiti-cahil olduğuna kanaaten; acı bir tebessüm ve bir ebeveynin çocuğuna gösterebileceği bir şefkatle beni eğitti, büyüttü, gugılladı, pılasladı, blog nedir, niyedir, twit nicedir, hangisini nasıl ve ne saikle kullanırım, neye hizmet eder, keyword niye gerekli, onu öbürüne nasıl gömerim ve benim amacım ne bu dünyada konusuna kadar uzanan bir düzlemde gerçek bir koçluk yaptı..
İşte ben buna gerçek koç derim... 
Ne kadar dijital ortam varsa hepsine talibim gari...
Tıvitırı-Biloğa, Biloğu-Feyse, Feysi-Gugılpılasa, Gugılpılası-Fılikırpılasa(var mı ki öyle bişiy) ve topunu şecerimize bağlıycam... 
Savulun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder