20 Kasım 2013 Çarşamba

AFORİZMALAR AFFOLA...

1) Türk diyeti; sabah çim suyuyla başlayıp, akşam hakedildiği için nutellaya kaşıkla dalmayla son bulan diyettir,

2) Türk insanı, yukarıdaki maddeyi bile kendine açıklayabilen canlıdır,
3) Narsisti kazırsan; altından 'sıradan' olmaktan deli gibi korkan hormonlanmış 'özel' çıkar...(Jeb Brown'ın katkılarıyla...)

4) Kendinden razı olanlarla, kendini olduğu gibi kabul edenler arasında 'peki ben ne pok yiycem' kolonisi oturur,

5) Doğudan aldım bir tane eve geldim bin tane? (cevap: eveyirnıs)

6) Türkiye'den aldım bir tane, yurt dışına çıktım bin tane? (cevap:kitap)

7) Dünkü yazımda sorduğum felsefe sorusunun aforizmik cevabı: 
Önce soru: 'Ormanda, yanında hiçbir kadın onu duymazken, kendi kendine konuşan bir erkek hala haksız mıdır? 
Cevap: Doğa dişildir...

8) Evlilik müessesesine duyduğun saygı evliliği corporate life yapar,

9) Gerçek aşka yanmaya havalanan pervanelere yandıktan sonra ilk söylenen; 'buraya diğer aşk departmanlarını atlayarak gelmişsin, onları ezdin'dir,

10) Mükemmelliyetçi; tuvalet kağıdını hep doğru ve düz takar, mükemmmeliyetçi olmayan her durumda poposunu silebilir,

11) 'Dişimle, tırnağımla kazıyarak geldim ben' diyen insanınız varsa, doğru söyleme ihtimali de olabilir...dikkatli olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder