22 Ekim 2013 Salı

YILLARDIR ISRARLA BEKLENEN OĞUL ZENGİNGÖNÜL ALBÜMÜ LİSTELERDE BOMBA GİBİ PATLADI !!!

'KİŞİSEL GELİŞTİM, TOPLUMSAL BÜZÜŞTÜM' ALBÜMÜMÜ ISRARLA ARAYINIZ... PİYASALARDA...

Efenim uluslararası kişisel gelişim literatürünü sarsıp, paramparça eden ilk fütüristik eğitimlerimi müteakiben, bu eğitimleri bir sidide toplasan ve arka fona zen tarzı ezgiler serpiştirsen ne büyük bir insani gelişim sağlar bu ülke torpağı ve insanı, ya lütfaaan yakarışlarını gözardı edemezdim...
Edemedim...meyvesi aşağıda...
Tüm beste-güfte-aranjman artık ne arıyosan hepsi el emeğim, göz nurum;
 A-YÜZÜ:

1) 'Hayır diyemiyosan bari inle, solu bir şey yap sevdiceğim' (Türk insanı anonimi)
2) Koçtum kendi halimde, soruların beni mutant etti bi git eşek gözlüm (Yakarış ve bela makamında okunuyor)
3) Vankuverde herkes kendini zaten biliyor, rengeyiğine yol veren zihniyete ne yapacam koçluk de get...(Mus makamı)
4) Sorunun bin olmuş, ben de insan evladıyım nası yetişem hepsine yavaş be...(isyan ve hin makamı)
5)  Çakranı açacam didi, yanlış bişi olmasınn didim (Ahmet ĞK remixi)

B-YÜZÜ

1) Ben de koçudum bir zamanlar senin gibi, bir soru geldi hayatımdan tiskindim, bak berduş oldum...(milli içkiyle dinlenecek)
2) Kişisel geliştim, toplumsal büzüştüm (anonim-limited sayıda)
3) Atlara fısıldayayım derkene acaip bi durum oluştu (fanteesi tarzında)
4) Herkesin mutlaka bir himalayası vardır didiler, valla 64 yaşıma geldim daha tümsek yok (despırıthaus müzik)
5) Hayat karnımda, cesaret göğsümde, neşe nefesimde, emniyet evrendeymiş; anahtar da paspasın altında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder