18 Ekim 2013 Cuma

BİR KALP SIZISI HEDİYEM OLSUN...

Müziğin; şekli, şemali, ruhu filan oldu mu, benim kalbe giden nöronlara çok dokunuyor...
Fena halde leman oluyorum...
Şimdi size bu blogda çok sık kullandığım bir parçanın beni özenle parçalara ayıran bir versiyonunu ekliyorum...
Beni, Donizetti, Antonio Marcello, Mascagni ve bence çağın en büyük müzisyenlerinden olan Ennio Morricone gibi ustalar çok ayırıp lime lime eder...
Bu trompetçi Chris Botti ne kadar üstaddır onu bilemem ama iyi üflüyor gibi...
Yanına oturan ise; dev kategorisinden...
Bu bayramı da böyle kapatalım, benden size bir kalp sızısı hatıra kalsın..
Eklemeyi unutmuşum: Cinema Paradiso'nun film müziği..
Ennio Morricone... 
Ve meraklısına: Chris Botti'nin 2008 yılında Boston'da verdiği konserden alınma. Konserin tamamında Sting, Steven Tyler (Aerosmith:)), falan eşlik ediyor diyeyim...tamamını youtube'den indirin derim. HD kalitesiyle 2 saat inanılmaz bir konser...çok dua edeceksiniz sonra bana:))
Yahu dayanamadım...hadi iyisiniz...bu da bonusss
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder