22 Ekim 2013 Salı

KİŞİSEL GELİŞİME FÜTÜRİSTİK YAKLAŞIMLAR...

Sırasıyla, yoga, kahkaha yogası, susma yogası, transandantal meditasyon, koçluk ve türevlerini itinayla bitirip kendini derin bir boşlukta hissedenler...
Kişisel gelişimin her türlüsünü damarlarına zerkedip, eğitimler bitince 'daha, dahaaaa' diye tirtir titreyenler...
İşte en yeni ve hiç duymadığınız eğitimlerle karşınızdayımmmm...buyrunnn
1) Amniyosentezden karakter tahlili koçluğu (Tıpta yeterliliği alıp, kişisel olarak yetersiz olanlar alınacaktır)
2) Ben kimim yoksa Darvin haklı mıydı? İçimdeki hayvana dönüş eğitimi (6 ay sonra hayvanlık sertifikası garantili)
3) 'Yogalaya yogalaya ağnandım kaldım, biri beni düz çevirsin' yogasına giriş veya kısa adıyla deperlenme (kısa adın kopiraytı bana aittir kaynak gösterilerek dahi kullanılamaz)
4) Eğitimden eğitime koşup 'kal gelenlere', Sinop da hasır sepet örerek halkın arasına katılma yogası (Yanlış yapanları usta yerel ve otantik kültür aletleriyle, hafif döverek öğretiyor. Kalın giyinilip, çok konuşulmaması gerekiyor...mümkünse önceden 'kal gelme ve sus ! yogası öneğitimliler tercihan...)
5) Koçluk verirken, bahşiş alma sanatı (tipbox koçluğu da deniyor...yani ben öyle de diyorum)
6) Kesintisiz 9 saat overlok sesiyle kabalaya giriş.... (bu eğitimi alanlara pıtırcık, dudaktan kalbe, haraşo, üçlü trabzan, Türkan Şoray kirpiği, dalgalı ajur ve sevgi odaları sertifikaları bedava)
7) Kişisel gelişimde çift toynaklılar versus tek toynaklılar...Hangisinin fısıldaması evladır? 
8) Dağılabilirsiniz yogası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder