24 Ekim 2013 Perşembe

BLOG OKURUNA ÖDEV...KAZANCIMIZ BİLEK ZORU, ALLAHIM SEN BİZİ KORU...

Bir blog okuru istekte bulunmuş, sağolsun...
Müzik videosu istemiş...
Güzel kardeşim ben burada amme hizmeti vermiyorum ki, abraham abimin piramiti için yazıyorum. 
Bu arada Abraham'ın piramiti yok aslında, biziniz ve korpırıt daha iyi anlasın diye uydurulmuş bir şey o (düşün, korpırıtın EQ'sunu gari, onu bile ancak legoyla anlıyor)
Yoksa abraham niye piramitle anlatsın derdini kardeşim...neyse...
Benim gailem beni aşmış, üniversite üniversite geziniyorum, gergingergedandan halliceyim...müzik videosu, töbee...
Şimdi blog okuruna ödev verecem (serde Hocalıktan),
Ödev şu:
Herkes yarın geceye kadar kendini gerçekleştirecek !!!
Soracam; az gerçekleştirene az, çok gerçekleştirene çok not verecem...ortalarda dolananlardan hiç haz etmem...ya az ya çok...
ortak akıldan da nefret ederim, hiç bir işe yaramaz...
ortak akıl; ortalama akıldır, cin gibi fikirler eleğin üzerinde kalır, hep bilinen saçmalıklar süzülür...
Bu ödevle ilgili çok ciddiyim...Bak hep gülen yüzümü gördünüz, tersim haraşodur...madem zahmet edip bloğu okuyorsun, işte bedava, kendini deneyeceğin koçluk yapıyorum;
Kendini gerçekleştirirken neleri ve kimleri gerçekleştiremiyorsun ? Konun bu...
Anladın mı okur? Yoksa piramit??
Cevaplar hafta sonu gari...
Hadi müziksiz de bırakmayayım...
kendi isteğim haliyle...benim jenerasyon haliyle...
yani; ne varsa biz de var jenerasyonu:))
Ödev müziği...
Dağılabilirsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder