26 Ekim 2013 Cumartesi

ÖDEVİN CEVABI...

Evet? 
Çalışmadığınızı görüyorum...Niye hiç şaşırmadım acaba? Zamanında hocamız bize ödev verdiğinde biz teheyyy vb...
Eh madem bi hayrım dokunsun; 
Şimdi; nasıl kendinizi gerçekleştireceksiniz? 
Önce şuna cevap verilmesi gerekiyor; 
Ödevi yapmadığın verisinden hareketle, çalışmayı sevmeyen bir bünyen olduğunu varsayarsak - bu kesin de, akademik nezaketimi bozmayayım - (ceteris paribus olarak da iyi bir insansın, korpırıtta çalışıp günü yakalıyorsun, sigara ve kola sattıktan sonra evde bunların eyi olmadığını filan anlatıyorsun çucuğuna...vb. olsun) , bu durumda kendini gerçekleştirsen ne olur gerçekleştirmesen ne olur...anladın mı okur? 

E o zaman kendini gerçekleştirme çabanın, nöronlarında var olan iyi huylu akut bir istek olarak kalması kaçınılmaz...efendim? 

Peki ya ödevini yaptıysan ve utangaçlığından dolayı elini kaldırmadıysan? Ya da 'bi ben yaptım, arkadaşlar beni linç etmesin' psikolojisi (ve türevleri) içindeysen? '
Böyle bir durumda, zaten seni başkası gerçekleştirecek demektir. Yani hep akarsu arayacaksın şelaleden düşmek için, bir de seni suya itecek birini...

Yok; ben azimliyim illa gerçekleştireceğim kendimi diyorsan; benim ilgili eğitim silsileme katılacaksın. 'Hangi silsile bu?' diye sorarsan (ki sor), şöyle oluyor:
1) Egrimınt (Sana öğreteceğim ve uygulayacağım bilimsel metodların tamamı aramızda kalıyor...zaten kalmalı da..göreceksin...)
2) Açılış: İlk üç sitepin (açmısın tokmusun-emniyette misin nesin ve bir sevenin çorba yapanın var mı) tarafımdan tesbit edilmesini müteakip, bunlar henüz gerçekleşmemişse gerçekleşmesini sağlamak üzere kapı dediğimiz yardımcı elemanın açılarak araziye geri salınman ve tarafımdan makul bir süre beklenmesi...

3) İlk üç sitep varsa, odaya yardımcı iki elemanın alınması işlemi ve doğrudan dayak aşamasına geçiş...dayak atılırken kulağına rap formunda ilgili parçanın 93 kere çalınması: 

'Tok-Tok-Toksun sakır, 
sırtın iyi kötü sağlam yooo, 
birbuçuk sevenin de var 
pılas çorb-çorb-çorba da yapıyor kömüşşş....
daha ne istiyonnn, 
kendimi gerçekleştircem diye dep-dep-rapiniyon, 
eh ye hakettiğin dayağı, 
yap kendine kıyağı sakır...'

4) Pansuman, sevgi sözcükleri ve kötek hakkında dramatik yazarlık atölyesi ve ayrılış...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder