9 Eylül 2013 Pazartesi

NEYİ NEREYE KOYDUĞUMU BİLEMEDİĞİM OLDU MU?

Bu ara girdiğim eğitimlerde bana çok sık sorulan sorulardan biri bu... 
Katılımcılarım bazen şöyle düşünüyor: Abi anlatıp duruyor bir sürü, herhalde kendi hayatında puzzle tam oturmuştur, dur bir danışayım...
Neyi nereye koyduğunu bilemediğin oldu mu hoca?
Olmamışsa, zamana karşı koyabildin demektir...
Hayatımda kimi, neyi nereye ve hangi öncelikle ve nasıl koyacağımı bilemediğim çok an olmasa da, bunların yerlerini mutlaka ayarlamam gerektiği anlar oldu. Meğerse bu anlar, önce kendini hayatında nereye koymaya karar verdiğin anlardan sonra gelen anlarmış...
Kendimi makul bir yere koyamadım mı önce kalbim şaşırıyor yolunu, sonra zihnim. Bende sıralama böyle oldu şimdiye kadar.
Yaş aldıkça, işin değil çişin önemli olduğu anlar artıyor, o zaman kendini nereye koyacağını kalp ve zihin söylemese de beden söylüyor.
Sözün gelişi benim iki kızım var. Aşağıya da görsel ve sembol etkisi artsın diye fotoğraflarını koydum :)
Güzel fotoğraf ha?
Bana çok güzel geldi...
Bakıp bakıp hayatımda niye 'önce ben' demem gerektiğini yüzüme vuruyor. Kızların gerçeğini değil, fotoğrafını bile net görebilmem için, aynada kendimi, yorgunluğumu, yaşımı, enerjimi, depresyonumu, korkularımı, gücümü, sivilcemi, kelimi, kaşımı çoook net ve iyi görmem gerekiyor... 
ki nerede olduğumu, nerede durduğumu, kimle yola devam edeceksem onlar için bu aynadaki yüzün 'bana' ne söylediğini bilmeye, çözmeye çalışayım...
Çok bakarım yüzüme onun için...
Yıllar geri gelmiyor be...
Bari kendimizi geri getirelim; sıkışıp kaldıysak bir yerlerde...
Bak Mick ne diyor...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder