10 Eylül 2013 Salı

AMFİDEN NOTLAR-1

Şimdi ağır konulara başlıyoruz. Herkes birbirinin ensesini görecek şekilde hizalansın. Sağa sola bakmayın. Kıpraşmayın...
Memleketin eğitim sistemini tartışmaya hafif tebessüm ettirecek şekilde başlamak fena olmaz diye düşünüyorum...tebessüm eder misiniz etmez misiniz bilmeden...
Nicedir arkadaş ve dostlardan, cin gibi öğrencilerimin benimle ilgili ekşi sözlük, zartapedya vb...sanal ortamlarda yaptığı yorumları duyar oldum. Haa girip baktım mı? 
Tabii...pardon ben de insanım ve merak beni de besliyor. İnsan sevilmek, hatırlanmak ve iz bırakmak temel ihtiyaçlarından ne zaman vazgeçmiş?
Tabii inanılmaz zeki oldukları için gayet enteresan notlar bırakılmış...Dışarıdan göz ve değerlendirme çok önemli, hele yeni neslin cengaver gençlerinden gelirse...kendimize çeki-düzen veriyoruz, öğreniyoruz:))
Şimdi ben de, kendilerinin affına sığınarak bir kaç amfi anımı ve diyaloğumu paylaşmak isterim:)) 
Eğitim sistemine tebessümle giriş...tamamı 2012-2013 güz dönemi anılarıdır...

DİYALOGLAR:
1- Arkadaşlar, final sorunuzda sizin yapacağınız yorum çok önemli...
- Nası hocam yaa...biz yorum mu yapacaz? Niye ??
- ????

2- Hocam dersimiz Erasmus dersi ve ingilizce ama, insan kendi dilinde çok daha 'geçirgen' ve akıcı oluyor...Hocam??
-doğru söylüyorsun..
-o zaman türkçe yazabiliyoruz yanii..
-hayır...bana geçirgen olmanıza gerek yok...ingilizce yazmayı deneyin yeter...
-eyvallah hocam...anladık...arkadaşlar olay bize geçiyor...

3- (Prof Ken Robinson'un TED konuşmasını seyrederken..)
-Hocam bu hocamız çok hızlı konuşuyor ve altyazı da hıza yetişemiyor..
-Doğrudur ingiliz olduğu için öyle bir problemi var tabii, şimdi ne kadar anlayabiliyorsunuz bir test edin bakalım ne kaldı bir görelim...
-evet ne kaldı?
-Yalın ve acımasız gerçek kaldı hocam... 

4-Hocam 3. sorunun cevabını kopya çekmedik valla...o sorunun cevabı anonimdi...


5-Ya Cengizcim bir değil iki değil amfiye kulaklıkla girip ders dinlemek de neyin nesidir artık...abarttınız...bir kulağında kulaklık varken öbürüyle beni nasıl dinlersin bu nasıl bir şeydir ya?
-çoklu birşey hocam...multipleskill de deniyor...

6- Hocam dört soru sormuşsunuz ve istediğiniz iki taneyi seçin demişsiniz...
-evet?
-ben o zaman 1 ve 3'ü yapıyorum...
-haber verdiğin için sağol, çok naziksin..
-hocam ben hangilerini yaptığımı söylemiycem sürprizinizi bozmayayım...
-sağol...ben de hangilerine kaçar verdiğimi söylemiycem, sürpriz olsun...
-hocam ama.....

devamı geliyor...

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder