7 Eylül 2013 Cumartesi

MÜZİKLE GİTMİŞİZ MÜZİKLE DÖNELİM

Eylül geldiğine göre dönme zamanı geldi demektir... 
Yaz geldi geçti, pek de iyi oldu...Anladım mı? 
Yooo...boşşşverrr geliyor geçiyor...
herşey geçiyor hayat kalıyor...
Yaz nasıl geçti anlatacağım da ne olacak ? Çalışıyorum, eğleniyorum, bazen eğleniyormuş gibi yapıyorum, çokca ders alıyorum, aldığımı anlatıyorum, günler geçiyor...
Nasıl olsa evren var olduğundan bugüne söylenecek herşey söylendi, görülecek herşey görüldü...
Müziğe bakalım..
Yahu Şubat geldi geçti ustayı es geçmişim...çok da ayıp olur, çok hizmeti, emeği var bende yani..
Bir de geçen ay benim yeni dinlediğim ve bu kadar perişan bir müzik dünyasının geleceği için çok da ümitlendiğim bir grupla tanıştım: Mumford and Sons..
Abiler enteresan geldi bana...buyrun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder