29 Eylül 2013 Pazar

ANTİ-KOÇ DİYALOGLARI...

HATIRALAR...
 
-bu sana ne söylüyor??

- kim o? nerede, ne söylüyor?

-anda ne söylüyor?

-anda kim ya…

-o an ki;  hissimizi senle paylaşıp gözgöze geldiğimiz yer yani…

-anladım

-evet ne söylüyor

-ne söylüyor?

-hayır ben soruyorum size…egrimıntı hatırlatırım…

-evet

-biz anlaşamayacağız gibi

-evet…



-bi eksperimente müsaade var mı?

-müsaade senin ben zaten kalkıyodum



-Elinin titrediğini ve poponun oynadığını görüyorum

-iyi orada kal…



- ne hissetiğini paylaşır mısın?

- mümkün değil..

-öyle mi niye?

-beraberce üzülürüz onun için…



- kıpraşıyorsun ve terliyorsun..

- evet çişimi tutamadım çünkü…ne zamandır anlatmaya çalışıyorum, siz hep o hareketlerime garip isimler veriyodunuz; ekşınlı mekşınlı ben de kaçırdım gari...



- intervenşın yapmamı ister misin??

- evet yapın lütfen onu… o herneyse 2 doz yaparsanız acı bitsin...



-kılojıra geçiyorum: şimdi biz ne konuştuk burada şimdiye kadar?

- yuh artık... onu da mı ben söyliycem ?? eee sen napıyosun??



-acı çektiğini görüyorum

-enteresan…,çünkü daha fazla ağlayamıyorum



-mastürbasyon yapmayın !

-efendim??

-klayıntla çalışın demek istiyorum…


-  - çok iyiydin ve çok güçlü bir pırezansın var yalnız iki küçük sorunun var:  1- çok iyi olduğunu sanma,  2- klayıntın 'allah belanızı versin topunuzun' diyerek salonu terk etti...
-  - anladım...



             sahne-2:

- çok iyiydin ve çok güçlü bir pırezansın var yalnız iki küçük sorunun var bir: çok iyi olduğunu sanma ve iki: klayıntın; 'allah belanızı versin topunuzun' diyerek salonu terk etti...

Anladın mı??

- evet

- ne anladın???

-evet..

- ne anladınız diye soruyorum…

- evet

-beyefendi…

-evet…

- Ustaaa, bi bakar mısınız koçiye bir şey oldu galiba…



- Şimdiiii; onu o soktuğun durumdan geri çıkarman gerekiyor

- mümkün değil…

- neden?

- çünkü öncelikle onun ne olduğunu bilmiyorum, bilseydim de so small but so big zaten…



-Bugünü bir cümleyle özetlesen ne derdin?

-Çok para verdim…bir cümleden çok daha fazla konuşmam gerektiğini hissediyorum…



- Diflekşının çok açık görünüyor ama sen hala onu retrofrekşın sandığın için sürekli projekşın yapıyorsun ve level of wörkle yunit of eksperiyensın içiçe ve biz buna paradoksikıl teori of çeynci gerçekleştirdin diyoruz.. Tam bu noktadasın.. Arkadaşım dinliyor musun, napıyorsun bırak telefonu...

- Ailemi arıyorum, bunların hepsini ben yaptımm…benle gurur duyacaklar



- bırak o anda kalsın

- kaldı zaten tipe bak...






- Şimdi o yaptırdığın ona mı hizmet etti sana mı?

- Velev ki ikimize de etti. Niye bu sende rahatsızlık yaratıyor? Keşke sana da etseydi hep beraber faydalanırdık fena mı olurdu?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder