8 Temmuz 2014 Salı

LOKILİ EPRUVD HAYRATİNG-3

Çoluğu çombalağı yatırdık ve ne yapıyoruzzz? Hizmet aşkıyla yola devam...2023'e kadar sorularınıza cevap vericem sonra artık yeni birisini bulmak zorundasınız...eeee...ne kaa köfte o kaa ekmek veya tersi ve türevi...
Evet; günün nispeten toutpırovoking sorusuna yaklaşık 4 saniyede hazırladığım pratik ve Türk kodeksine uygun cevabı aşağıda paylaşıyorum:

S: Geri bildirim vermekte zorlanıyorum, kırmak dökmek istemiyorum, çatışmadan ve yüzleşmekten tiskiniyorum, içimden bir ses sürekli 'geri bildirmeeee, geri bildirmeee bekleme yapmaaa' diye beni deranje ediyor...Ne zormuş kurumlarda geri bildirmek...var mı bir yaklaşımı bunun?
C: Var... Bir kere yöneticinle yüzleşip 'niye sizin geribildirimlerinizi ben geribildiriyorum??? Kendimi sürekli maşa, sizi ataş ve karşımdakini kestane olarak görmekten yıldım ussandım' diye ajite edici bir ses tonuyla (cırtlağı kullanabilirsin) hömkürüyorsun (çemkirmeyle haykırmanın sinerjisiyle ortaya çıkan olgu)....
S: Yöneticim azıma kızar yaaaniii de...
C: Sus konuşma....yaşın kaç?
S: 33
C: İyi, daha verim verebilecek yaştasın....yöneticin muhtemelen zart diye seni gözden çıkarmayı göze alamayacak....olumlu tutum tutacak sana, dinleyecek, koç koçlayacak, boy boylayacak filan...sonra sana kendisinin de aslında nasıl geribildiremediğini, hayatın asıl ona zor sana kolay olduğunu anlatmaya başladığı an ilk kazanımın olacak...Hemen pink martini empati-sempati yapıcaksın ve diyeceksin ki 'ben kendimi sizin kadar yeterli gördüğümde geribildireyim o zamana kadar sallama çay yapayım deyip galiguli yapıp yanından uzaklaşıcaksın...
S: Sonra?
C: Sonra ilk geribildirmekle mükellef olduğun çalışana ben sana geribildiricem müssait bir zamanda diyeceksin....Ne zaman yaaa? alacağın ilk soru olacak...diyeceksinki; üç vakte kadar...ayların sultanına yakışan bir cevaptır yoksa 'hallederisss' diyecektin...Gene ne zaman diye soru gelince, zamanın göreli bir kavram olduğunu, uzay zamanıyla bizim aramızdaki düzlemsel boyuttan girip en son kağıda yazılı olarak şunu vereceksin eline: e eşittir emcekare diyeceksin....bir daha ne sana ne de kendine gelebilecek...anladın?
S: Şey gibi yani di mi....
C: Hadi git...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder