6 Temmuz 2014 Pazar

LOKILİ EPRUVD HAYRATİNG-1

Efendim anormal baskılara bir kez daha yenik düştüm... 
Halkımızın sürekli gelişen farkındalığının yol açtığı 'yakaladığına farkettir ve bayıltana kadar bırakma' mottosuyla bütünleşen yaşam koçluğu virüsünün yan etkilerini gidermek maksatlı hayrat yazı dizime hoş geldiniz. Hem yazı dizimi hem aile dizimi artık ne çıkarsa bahtınıza dizimi diyerek, tamamen yerel otoriterelerce kabul görmüş (İsmail Abim, Eminönü neyzeni Faruk abi, Berber Remzi abim, ICF'den Perihan ablam (Ildır Cemaati Failatün) sertifikasyonlu KPSS mevzuatına uyumlu, soru-cevap anlatımlı hayrat yazı dizimine başlıyorum:

S soru C cevap demek...

S: Örgüt kültürünü oturttuk sayılır, misyon-vizyon çalışmaları sona erdi, çalışanlara kişi başı 380 saat hard skill, 529 saat de soft skill eğitimleri verdik. Fakat hala performans görüşmelerinde; 'ben A yı hak ediyorum sen C vermişin gibi içselleştirilememiş, farkındalıklaştırılamamış lov pırofayl cevaplar alıyoruz ne yapabiliriz?
C: Kov
S: Efendim?
C: Kov skill eğitimi almamışsınız diyorum. Kovucen....

S: Onları da anlamaya çalışıyorum tabii...saat 08.00'de mesaiye gelmek için saat 06.00'da servise binen var. Gelene kadar pozitif enerjilerinin yarısı boşalıyor ve günışığı ve güneş selamlama gibi içbükey rutinleri kaçırıyorlar...Bunu anlatamıyorum...reiki yapın biraz daha erken kalkın ommm yapın diyorum ama ne kadarı alıyo tabiii...Sizce???
C: Dört gün bisikletle gelsinler işe
S: Nasıl yani?
C: Bisiklet tedarik edin firmadan verin pedal bassınlar. Saat 04.00'de yola çıksın berduşlar...güneş ve ışıkla ilgili rutini pedal basarken tamamlasınlar...işe vardığında sırasıyla hayatından ve kendinden tiskinecek...cuma günü tekrar servise bindirin...şükranla dolup taklayla günü bitirecek...biz buna koçlukta hölümü göster, sıtmayla ışık saçsın öğretisi diyoruz...
S: Evett...

S: Çok kişiyi eğittim ben...elimden neler geldi geçti...3 soruda yamultup atmazsam adam değilim...
C: Soru neydi?
S: Sorum şu: tek soruda yamultayım istiyorum...böyle şavalak gibi kalsın karşımda....paaatttt. Nedir o soru var mı?
C: Var
S: ?
C: Şimdi kulağına kulaklık takıcam senin...içinden tık tık tık diye sesler gelmeye başlıycak...
S: Eveeet?
C: O arada o tek soruyu duycan...

Yazı dizimin devamı gelecek...hayrattır şey yapmayın yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder