15 Şubat 2014 Cumartesi

SUMBAŞBİIL:FÜNFF

Zerre Almanca bilmem ama nedense çok severim bu kelimeyi söylemesini...sözlükten dinledim böyle telaffuz ediyor adam: sumbaşbiıl...
Anlamı: 'bırak bu işleri, topla kendini kardeşşş' demek...yani değil de ben öyle olsun isterim çünkü telaffuz ederken o manada söylüyor gibi hissedip yapıyorum, kulağım öyle duyuyor...
Bir de fünfü çok seviyorum...fünff...yani; çal dur gari-yürü len demek...neyse.

Geçen hafta bir eğitimde katılımcılardan bir tanesi, yıllardır haftalık plan yapıp hafta sonu ne kadarını gerçekleştirdiğinin kontrolünü yaptığını ve böylece hayatına, kendine ne kadar değer verdiğini takip edebildiğini (inşaat-taahhüt işleri) söyledi. Yıllardır...dile kolay...helal olsun !

Herneyse, bu planlara çocuklarıyla yapılanlar, yapılamayanlar, yemeceler-içmeceler, geziler-tozular-siporlar-tiviler vb dahilmiş...allesinkulusif...

Hayatımda hiç beceremediğim ve becermeyi de istemediğim (kedi-ciğer olayı aslında) bir şey olmasına rağmen ben de geçen haftaya mahsus böyle bir şey planladım. İşte sonuçlarım:
Sumbaşbiıl...Fünff...
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder