5 Şubat 2014 Çarşamba

HERKES KOÇ OLACAK NASIL OLSA...ASIL PARA KOÇİLİKTE...

Vallahi sizi bilemem ama benim çevremde herkes koç. 
Olmayanlara garip bakılıyor: 'Nee sen daha koç olamadın mı ?? 
 Ay atla deve değil, git bi kursa, sonra 100 saat koçluğunu tamamla, hemen başvur aysiefe bitti gitti...
Ben daha aysiefe başvurup geri çevrilen bir koç tanımadım...vardır herhalde:)))

Bu trend devam ederse herkes bir gün koç olacak demektir...istisnasız herkes...
Kriter ne? kurs artı 100 saat...aaa o kadar da değil yazılı da olacak marttan sonra, sonra belki koşullar daha da sıkılaşacak...(yani ara kriterler yaratılacak muhtemelen...mutlaka bedava olur bence:))))

Peki sonra ? 
Sonrası insanlar birbirlerine hal hatır soramaz hale gelecek...kesin...
Örneğin ben bugünlerde bir sohbete başlayamıyorum ucundan...
Makinalı tüfek gibi sorular ve derin ve manidar göz temaslı bakışlar filan, geberiyorum gülmekten:)))
'Nerende hissettin, sana ne söyledi, orada kal biraz istersen nefeslen, bugün neyle ayrılıyoruz....'
Ulan ben sana güllüoğlunda yediğim baklavayı anlatacaktım be...neremde hissedeyim ? 

İşin gırgır tarafı bir yana gerçekten bu iş rayından çıktı gibi geliyor bana.
Mutlaka çok hakkıyla bu işi kotaranlar var, ama onların da sorumluluğu çok büyük. Herkesi saldım çayıra mevlam kayıra diye koç edersen, bunun içinde psikozlu olanı var, omnipotent olanı var, paranoyak olanı var (kazayla bu yazıyı okuyan koçlara bu kavramlar yabancı geldiyse Eyvah Eyvah-4), görünen köyü var kılavuz istemeyen...bu insandan değil koç, yarenlik bile olmaz dediğin, üstelik bildiğin var...eeee nasıl olacak bu işler ? 
Saldın mı bu vatandaşları koç diye, artık koçi değil kurban arayacak bunlar...
Yahu ben karşısına oturttuğu insana 'pardon saçımı düzelteyim tam başlayamadım bu sayılmaz' diyen AYSİEF akredite koç biliyorum be :))) 

Neyse pozitif tarafından bakarsak, en azından hayatlarını sürekli birbirini anlamaya ve karşısındakinin farkındalığını sadece yine o kişinin ortaya çıkarabileceğini bilen ve bunun için çırpınan ve başardıkça kendini de tatmin eden nesiller yetişiyor...Gelecek parlak en azından... 
Yalnız herkes koç olacağından asıl para koçilikte...uyarayım dedim (Ben de koçluk eğitimi aldım bu arada, ama ehven fiyatlarla koçi oluyorum ben...yalnız arasıra farkındalıktan uzaklaşıp kafa-göz girişiyorum bilginize...eee no peyn no geyn...)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder