27 Aralık 2013 Cuma

YENİ SON, ESKİ BAŞLANGIÇ...

En yeni sonum; bugün 5 yıldır derse girdiğim İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü'nde son defa derse girmem oldu...

5 yıl önce İzmir'de kendi Üniversitemde son derse girerken İzmir'de de son günlerimdi, farklıydı hissiyat: Yeni bir şehir, yeni bir çevre, yeni bir Üniversite...
Değişmeyen tek şey; gerçek anlamda pırıl pırıl, kendiyle ve hayatla uğraşmaya niyetli öğrencilerdi...hala öyle...

Beni ne ayakta tutuyor çalışma hayatında öğrencilerden gayrı? Kurum? 
Kurum; öğrenciyle köprü oluyormuş bana, bunu bir kez daha idrak ettim. Pek sadık sayılmam kuruma:)

Kapıdan çıkıp sağa baktığımda Süleymaniye ve boğaz, sola baktığımda İtfaiye Kulesi ve bahçe haricinde bakalım hayat karşıma yeni ne manzara koyacak...

Yeni son İstanbul Üniversitesi, Eski Başlangıç öğrencili bir yer olsun...

Saat 16.00 gibi çıktım dersten...bu da bana olsun:
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder