17 Aralık 2013 Salı

İSTANBUL ÇAKRA-FARKINDALIK BORSASI AÇILIŞ SEANSI DİYALOGLARI...

-       Günaydın hocam ben bi çakra açtıracaktım,
-       Seans açılmadı az bekleyin...
-       Aşağı yukarı ne kadara malolur abi?
-       Nerene açtıracaksın sen?
-       Nerelere oluyor?
-       7 fix yer var, sonrası extra...
-       Nereler o fix yerler abi?
-       Arkadaşım alıcı mısın sen sorucu musun? Tükkanın önünü kapama...
-    Yok ben alıcıyım. Mümkünse az çakra açtırıcam üstüne de az farkındalık yaptırayım diyorum, ne dersiniz?
-       Arkadaşım bak, dün işsizlik verileri açıklandı %9.9 çıktı, yarın FED’in açıklamasına kitlendik, bugün sana fiyat zor çıkar burdan, yarın gelsen?
-       Abi pardon ben bağlantıyı kaçırdım da...
-       Güzelim, işsizlik kağıtları hafiften vurdu, yarın Yellen de ortalığı Yellendirirse ekonomi dalgalı seyirden vurgun seyrine geçer, bak kıymetli Türk büyüğü Hakan Şükür istifa etti zaten, diğer Türk büyüğü Ağaoğlu gözaltında deniyor...anladın mı? İşler açılıyor yani...ortalık karışınca kafalar karışacak, işten şutlanmalar, gelecek korkusu, çocukların okulu, kıl-tüy derkene biz patlarız...anladın?
-       Anladım, fiyat veremiyorum diyorsun yani...Abi ben dar gelirli bir insanım sevabına olmuyor mu bu işler hiç?
-       Arkadaşım biz bu iş için kendimize ne kadardır yatırım yapıyoruz biliyo musun sen? Ne kadar emek verdik, dağa-bayıra çıktık boru mu? Yıllarımı verdim ulan hangi sevap?
-       Haa yatırım amaçlı tamam...serbes piyasa şeyi diyorsun. Doğru abi tabi...yalnız Mevlana, Bektaşi Veli, Doğu’daki VanTun abiler, bilimum psikologlar, hatta bazen Maslow filan da hayatlarını vermişler ama hep sevap demişler...
-       Olum o adını andığın kişiler piyasa kırıcılar, mahvettiler ortalığı, camiada sevmeyiz biz pek..
-       Sevmiyonuz ama paso bunların atıflarıyla gidiyo iş...bunlara telif ödüyonuz mu?
-       Yaa bela mısın nesin...burada böyle, işine gelirse yaaa....Bak arkadaşım sevabına da oluyor tabii ama Nepal-Çin-bulursan Konya dolaylarında oluyor..Katmandu filan...bildin mi?
-       Eee abi bu işlerde amaç insanın insana bir el vermesi, bir ruhsal tekamül, karşılıklı doyum, tecrübenin gönülden aktarımı filan değil mi?
-       Değil canım...yani öyle de, değil...sen çok soru soruyon yaa... Bak ne diycem; sana bi kıyak yapıcam yalnız burdan çıkınca kimseye söylemece yok tamam mı?
-       Yaşa abi...ağzımı açmam...
-       Bak şimdi: otur bir sıvot yap önce kendine...bildin mi sıvotu?
-       Yok abi...
-       Ya sıvotta mı bilmiyosun...sitrengt-wiknis-oporçunıti-tıret yuh artık...yani aslında yapabileceklerini nasıl yapamayacağını, yapamayacaklarını da aslında nasıl yapabileceğini gösteren ve günün sonunda bi mok anlamıyacağın tablo....o zaman fayda-maliyet analizi yapacan. Bak bakalım Nepal’e en ucuz uçuş kaç para...Veya sana uçuş gelmez bırak...git şimdi otogara doooğru Kars. Oradan bi şekilde otobosla çin’e kadar gidecen. Yol boyu otobosta yanına oturan ahalinin sana dediklerini bir bir not al...Sonra Nepal-Çin dolaylarında 90­­­ yaşlarında konuşabilen herhangi bir vatandaşa yanaş ve ‘niye ?’ diye sor...
-       Evet ?
-       Ne eveti lan?...O da sana ‘kendin bulamıyorsun benden mi bekliyorsun kömüş’ mealinde bir şeyler diyecek...
-       Evet?
-       Eveti sepeti bu...
-       Eee ben niye bunu duymak için bu kadar eziyete giriyorum ki?
-       Eee kendini bileydin o vakıt...biraz kadir kıymet bilin ulan...o Çin’e kadar katettiğin yoldur aslolan kömüş...
-       Evet...doğru vallahi...ben kendim bilemezsem elin adamı nerden bilecek...anaaa...vayyy be...
-       Hadi ikile..
-       Abi ben oldum diyebilir miyiz? Bir de siz adam arıyonuz mu??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder