28 Nisan 2013 Pazar

HAYAT ARKADAŞLIĞI
Dire Straits yılları benim için Ankaramla olan yıllardır. 1980 darbesi ve down to the waterline. Knopfler o kadar uzun zamandır yol arkadaşıdır ki, dün 2 saat 25 dakika kendi kendime konuştum durdum, her satırı, bastığı her notayı yaşadığım yıllara göre tarih dizininde dinledim. What it is'le girip So far away'le çıktı gitti...Konser öncesi kendiliğinden oluşan 'biz bize benzeriz kolonisi' arasında sohbet çok keyifliydi. Knopfler kime hangi yıl hangi parçayla dokunmuş vb... Ama asıl beni gülümseten birbirini hiç tanımayan yaklaşık 20 kişilik bu grubun (15-65 yaş arasıydı) hepsinin Ankara'dan konsere gelmiş olmasıydı...Sonrası dire straits...Konser biterken dedi ki; gücüm yerinde olursa seneye de geliyorum. Ne tuhaf; çocukluğum, gençliğim, yetişkinliğim hep beraber turneye çıkmış Mark'ın yanıbaşında geziniyor hissettim...sağol varol.
 



 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder