28 Mayıs 2014 Çarşamba

NİHAYET 2014 YAZINA DAMGA VURACAK ALBÜMÜM ÇIKTI: DAĞ GİBİYDİ NEDSITARK COFRİ GİBİ GOFRETE YEM OLDU TEHHEY...

Yazın biiçlerde gümbür gümbür duyacağınız siz insanlar için dev, benim gibi bir dahi için küçük bir adım olan albümüm nihayet heryerde...ısrarla arayın...nassıossa bulamayacaksınız...
' DAĞ GİBİYDİ NEDSITARK COFRİ GİBİ GOFRETE YEM OLDU TEHHEY...'

A-YÜZÜ

1- Krediyi krediyle kapatanda hala bir yerler açık sankı...(finansrock)
2- Gözlerini devirme yüzüme sevdiğim, veririm seni Nagehan Alçıya...(deathmetal)
3- Her gördüğün gençi geziden sanma, o baktığın amca oğlu Bafra'dan yeni geldi (anti-stereotype makamında)
4- Pozitif ayıra ayıra, girdiğim eğitimlerde hemcinsimi mumla arar oldum...(maskülen ağıt)
5- Bak Dağ gibiydi Nedsıtark nooldu? 

B- YÜZÜ

1- Köpük sandım daşa vurdum (Başbakanlık müşavirrock)
2- Velevki kazayla 4 çocuk oldu, var mı bi sakal bi çorba? (tiskinç-ceez)
3- Demeti Nazlıyı Nagehan'ı koy sörvayvıra bak bakalım mahluk kalır mı aylındda? (Sosyaldeney makamında usulll...)
4- Fethullah Hocanın porogramının adı niye kırık testi yarim hiç düşündün mü? (gizem-asithouse)
5- Albümün son parçası...dağılın...(köprüden önce son çıkış makamında)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder