10 Mart 2014 Pazartesi

VEHBİ'NİN KERRAKESİ...

Yahu acaip bir duruma düştüm. 
Bir grup insan, birbirlerinin gözünün içine baka baka birbirini kandırır mı? Tabii ki kandırır yahu :))
Arkadaş 1994'den bugüne sosyal psikolojide en çok anlattığım konu olan 'grupta uyma davranışının gelişimi' konusuna kendi dahil olduğum bir grupta denk gelince hafiften dumura uğradım...
Herkes ne olup bittiğini apaçık bildiği halde, öyle bir grup normuna girdi ki, sonuçta ben dımdızlak ortada kaldım:)))
Amma; ortaya çıktı mı Vehbi'nin Kerrakesi daha da kaçış olmaz...
İnsan gruba uyma davranışına girse de -Jung sağolsun- bilinçaltında herşey ayık kalır...
Bu yazıyı tamamlamak için Black Crowes seçtim vallahi...
uysa da oldu uymasa da...


 "Remedy"

Baby, baby why can't you sit still?
Who killed that bird out on you window sill?
Are you the reason that he broke his back?
Did I see you laugh about that?
If I come on like a dream?
Would you let me show you what I mean?
If you let me come on inside?
Will you let it glide?

Can I have some remedy?
Remedy for me please.
Cause if I had some remedy
I'd take enough to please me.

Baby, baby why did you dye your hair?
Why you always keeping with your mother's dare?
Baby why's who's who, who know you too?
Did the other children scold on you?
If I come on like a dream?
Would you let me show you what I mean?
If you let me come on inside?
Will you let it slide?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder