12 Ocak 2014 Pazar

SITTAR IŞIII

Aylardır şizofrence beklenen yeni albümüm 'Sıttar Işııı'nı yeni yılla birlikte raflara verdim. Törnteybıllara da verdim...Buyrunnnn:

SITTAR IŞIII

1) Kaşla göz arasında güllüoğlunu gömende
Görecen insülinin dibini uzaktaki ebende ( diabetik kin makamı)

2) Handırıds hatta tavzınds of sıır at massaimara
Yavrum biraz yana kaykıl, saçları öne tara ( sucuk pastırma taksimini müteakiben)

3) Hanselle Gratel bildiğin kardeştiler
Eee Güherle Süher Pekinels de kardeş...ama fark var... (entellektüel kültür zortlatması)

4) Koç koç diye nicesine sarıldım, benim sadık yarim bildiğin psikoloğummuş...

5) Ekliptiğim göksel ekvatorla kesişti (astro-metal)

6) Sende kesin sıttar ışııı var didiler, sıttarrın gidin didim (hin-kin makamında duyumsanarak okunmalı)

7) Beni Elif Shafakla tanıyan güruh hariç kim olursan ol ghel...(Mevlana'nın yayımlanmamış ilk bestesi)  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder