4 Ocak 2014 Cumartesi

HİÇBİR ŞEY İÇİN GEÇ DEĞİLDİR...POK DEĞİLDİR...

Dün gece şöyle bir şey yazdım:

Gittiğin heryerden hatıra çıkarmayla başlarsın…

Gitmediklerine ‘keşke’ büyütürken…

Yediğin lokmaya önce gözün, sonra damağın takılır,

Biliyorsundur o tadı önceden, hatırayı çıkardığın o yerden

Elini tutunca aynısı,

Hafifçe ürperirsin,

Başka bir yerde, başka bir avuçla yürüyorum…sanmak istersin

Bildiğin halde aynı ayanın ısıttığını seni…

Gözünü açtığın her yeni gün,

‘Bunu da yaşayacaksın’ derken

Zaman; sileceklerini çalıştırır,

Ama hala özgürsündür bir kaç dakika,

Camdaki buğuya yazmak istediğini…

Yazamazken…


Bulunamamış ne çok şey var hayatımda diye düşünüyorum...
ama asıl düşündüğüm; aramış mıyım?
aranmadan akan geçen hayatıma hayıflanır dururum bazı...
geç kalmışlık duygusuyla karıştırırım 'hiçbir şey için geç kalınmaz' yalanını...
bal gibi kalınır...bal gibi olmasa da..
nereden şeettim bilemedim 
neyssee benim bu ikili halimi Leo Delibes'in Lakmesinden Çiçek Düeti paklar...ikili



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder